среда, 22 августа 2012 г.

Модуль 11Рефлексія


 Також дуже важливою складовою є використання педагогічних технологій у поєднанні з ІКТ у навчальному процесі. Це безумовно робить навчання більш ефективним та цікавішим


Все, фініш! Хоча працювати над проектом було не дуже легко, але цікаво. Дякую нашому тренеру за витримку та розуміння .Сподіваюся , я зумію передати свої знання та вміння своїм учням.


З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння створювати блоги, презентації, шукати нову інформацію в мережі-Інтернет. 

вторник, 21 августа 2012 г.

Модуль 10 Рефлексія

Я вважаю, що ця версія курсів дійсно революційна. коли говорили на першому занятті, що треба буде повністю зламати стереотипи мені було не зрозуміло, адже стереотипи, що до інтернету не такі вже й давні. Знання і вміння, які я отримала за короткий час я думаю зможу передати своїм учням і робота над проектами тепер буде проходити зовсім у іншому напрямку, ніж після проходження курсів за 3 версією. Спасибі за підтримку.

Модуль 9 Рефлексія

 Все зрозуміло, бо  дуже часто використовую в своїй професіній діяльності диференційовані завдання.. Працюючи над  планом проекту, спочатку,  не врахувала особливості учнів, після роботи з модулем 9,  довелось дещо змінити план проекту. Зрозуміло, що  під час роботи над проектом потрібно розподілити роботу так, щоб кожен учень виконува посильне завдання і в кінці обов’язково отримав свій результат. Для таких дітей це буде - перемога! Ну і для мене, звичайно, також.

Модуль 8 Рефлексія

Було цікаво познайомитися з бібліотекою оцінювання, тому що там можна знайти шаблон оцінювання будь-якої учнівської роботи і скоригувати для роботи в конкретному класі та для конкретних цілей. І було здивування, коли проголосили, що оцінювання звичним способом не є правильним. Після самооцінки мого портфоліо я зовсім змінила напрямок дослідження. Зрозуміла, що можна поставити і інші дослідницькі завдання, які теж будуть цікаві учням.

Модуль 7 Рефлексія

Під час вивчення даного модуля, я зрозуміла, як можна цікаво для себе представляти результати роботи. Я представила приклад учнівської презентації в блозі, тому що це на даний момент мені просто цікаво. . Зрозуміла роль і призначення учнівської роботи.
  На мою думку, ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна за допомогою презентації, публікації, вікі, блогів.

Модуль 6 Рефлексія

В даному модулі виконала посилання на власну сторінку, змінила шаблон власного блогу і додала гаджети.
.Модуль 6 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як можна ефективно використовувати комунікації, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва,
Найлегшим мені вдалося додавання гаджетів до блогу, сподобалося додавати посилання на документи, але не зовсім зрозуміло як працювати у вікі-сторінці.

Модуль 5 Рефлексія

Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як навчити їх ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
Для себе я дізналася більше про плагіат, як відрізнити різні веб-ресурси, цікавою видалася стаття про захист авторських прав.  .